MISSING_TRANSLATION (TOPBAR.IMPERSONATE_ACT_AS)

FAQ

23. maj 2022

Fragt og levering

Hvad koster fragten? 

Fragtomkostningerne afhænger af den type produkter, du køber. Ved bestilling af frø koster leveringen 15 kr. afhængig af, hvor mange poser frø du køber. For andre produkter koster forsendelsen 45 kr. 

Hvilket fragtfirma bruger i?

I Danmark bruger vi DHL og PostNord.

Hvad er leveringstiden fra når min ordre er placeret?

Vi forsøger altid at sende ordrerne indenfor 24 timer efter bestilling. 

Hvis din ordre kun indeholder frø, vil den blive sendt med almindelig post.

Bemærk venligst, at denne type forsendelse ikke er sporbar, og at leveringstiden kan variere mellem 2-14 dage. Men i de fleste tilfælde er leveringstiden mellem 2-5 dage. 

 

Betaling

Hvilke betalingsmuligheder kan jeg vælge imellem?

Du kan vælge mellem:

  • Visa
  • Mastercard
  • Klarna
  • PayPal

 

Ordre spørgsmål

Kan jeg ændre min ordre?

Kontakt os på kundeservice@nelsongarden.dk eller via vores chat, så snart du opdager, at der er noget du ønsker at ændre i din ordre. Så ser vi, hvad vi kan gøre. Da vi normalt sender ordren samme dag, kan det være for sent at ændre i den. 

Det er dog aldrig muligt at tilføje flere produkter til din ordre – så er du nødsaget til at placere en ny ordre. 

Jeg vil gerne annullere min ordre – hvordan gør jeg?

Kontakt os på kundeservice@nelsongarden.dk eller via vores chat så snart du finder ud af, at du ønsker at annullere din ordre. Da vi normalt sender ordren samme dag, kan det desværre være for sent. Hvis dette er tilfældet, kan du returnere din ordre i stedet.

Returhåndtering

Hvor land tid efter at jeg har modtaget min ordre, har jeg til at returnere?

Du har 14 dage til at returnere fra den dag, du har modtaget ordren. 

Hvordan returnerer jeg en vare?

Kontakt os altid på kundeservice@nelsongarden.dk hvis du ønsker at returnere en vare, så hjælper vi dig. Vi har brug for følgende information: 

- Ordrenummer

- Dato for bestilling

- Dato for returnering

- Dit navn

- Artikelnummer og beløb

Hvem betaler for returfragten?

Nelson Garden betaler for returfragten! Når du kontakter os angående din retur, vil vi informere dig om, hvordan du returnerer en vare. 

Uafhentede pakker - Returnering

Hvis du ikke afhenter din pakke på dit afhentningssted, returneres den automatisk til os. I tilfælde af returnering af uafhentede pakker opstår der ekstra administrative omkostninger til håndtering, og derfor opkræves der et gebyr for forsendelse, returforsendelse og håndteringsgebyr på 147 kr. Dette beløb afregnes fra din endelige faktura.

Undgå disse omkostninger ved at returnere dine varer til os på den rigtige måde. Vi tilbyder gratis returnering. Se vejledning om returnering under "Returhåndtering".

Reklamation - Løg 

Løg er organiske og de er følsomme over for transport og temperaturændringer. Vi tilbyder derfor ikke returnering af løg. Hvis der er problemer med dine varer, bedes du kontakte vores kundeservice på kundeservice@nelsongarden.dk. Vedhæft venligst et billede af løgene og oplysninger om din reklamation, så hjælper vi dig videre med din sag.

Produkter

Hvor finder jeg mere information om produkterne?

Hvis du ikke finder svarene på dine spørgsmål på produktsiderne, er du velkommen til at kontakte os på kundeservice@nelsongarden.dk eller via vores chat.